joi, 27 decembrie 2012

Downloadează serialele tale preferate.

De la o vreme siteul vplay.ro a început să nu mai funcționeze în parametrii optimi, pentru a putea viziona un serial ( episod ) în condiții cât de cât decente.


Am început să caut pe net alternative și am dat de următorul program: "Seriale Downloader"

"Seriale Downloader este un tool care permite in mod FREE descarcarea serialelor dorite de pe situri ca www.serialepenet.ro sau www.vplay.ro. Nu va trebuie coduri sau conturi pentru a-l folosi. Puteti totodata sa vizionati episoadele dorite direct din aplicatie.

Descarcarea se face usor iar fisierele rezultate vor fi in format .MP4 si .SRT. Pentru a nu avea probleme sa aveti instalata versiunea de .Net framework 3.5 sau mai mare. Aplicatia ruleaza pe toate versiunile de Windows.

Sfat: Creati intai lista cu episoadele care va intereseaza si apoi apasati descarcare.

Pentru buguri si sugestii astept comentarii pe blog sau la adresa de email :

Email: gabistroe48@gmail.com   "

Așa că am început să folosesc programul și pot să vă spun că sunt mai mult decât mulțumit de el; am adăugat și un link de download pentru cine îl dorește, și sper să vă bucurați de el, așa cum fac și eu ;).

Download: SerialeNetDownloader-zip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu